Saturday, January 25, 2014

Gunung Berembun

Bila kali pertama aku jejak sini aku tak ingat.
Masa 1sttime aku p sini trip yang best sangat  .
ada juga part yang tak best .
1- perjalanannya jauh sekali , dari stesen lrt naik bas sampai ke dungun sana, bandar muktafi bilah..
2- AKu tak enjoy scenery dan kawan sebelah sebab aku mengantuk dan letih sangat dalam bas
3- Bila celik mata, dah sampai ke drop point. berjam jam lamanya aku tidur dalam bas
4- sebenar bas berhenti tukar tayar bocor , aku tak sedar
5- Kawan sebelah aku lelaki , ntah tak layan dia pasal aku sleepy ,  mesti dia ingat aku sombong
6- Aku join juga sebab hormatkan kawan . walhal hati aku tak mau p

aku mengantuk , letih dan tak mau p sebab aku baru jer turun dari G.bintang . Dari kedah aku balik shah alam , letak beg di pagi hari , rehat sebentar hingga ke petang , dapat panggilan dari Encik stone suruh tunggu di Lrt .. adoi lah ..macam mana nak cakap dgn stone ni aku letih bangat . Aku bukan turun naik bintang sebagai pendaki tapi guider. As guider keringat aku diperah lebih skit drpd biasa. Demi hormat kawan , aku pun p cakap , ok stone jumpa di sana nanti .. ambik hang .. cari penyakit.

... to be cont.. 

No comments:

Post a Comment